اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: چنانچه در موقع مناسب از ساخت املاک غیرقانونی پیشگیری می‌شد، تغییر کاربری‌ها به این وسعت اتفاق نمی‌افتاد و اکنون مجبور به تخریب این املاک غیرقانونی نبودیم.

 ناصر عتباتی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را تبریک و گفت: ساختمانی که در طبقه سوم آن استخر وجود دارد و با متراژ بسیار بالا ساخته شده است در یکی دو روز ساخته نشده بلکه در طول مدت ها ساخته شده و می شد از ساخت و ساز آن در همان مراحل ابتدایی ممانعت کرد تا کار به تخریب نکشد.

او افزود: دستگاه قضایی از تخریب، تغییر کاربری‌های غیرقانونی اتفاق افتاده به هیچ وجه خوشحال نیست ولکن وظیفه مقرر قانونی هست که باید انجام شود.

عتباتی بیان کرد: امروزه قوه قضاییه در همه عرصه ها در حال نقش آفرینی است، در سال ۱۴۰۰ در عدد جرایم با کاهش ۶  درصدی جرایم و  اختلافات مواجه بودیم که این نشانگر خبرهای خوب در سطح جامعه است .

رییس  کل دادگستری استان  با اشاره به وظایف شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: باید امر پیشگیری از جرایم در حوزه بیت المال را بر عهده ادارات و دستگاه ها گذاشت و هر یک در این خصوص احساس مسئولیت کنند و نسبت به وظایف و تکالیف قانونی خود انجام وظیفه نمایند.

او  در ادامه با اشاره به بازدید اخیر خود از چشمه ثریای شهرستان ماکو در نقطه صفر مرزی گفت: اینها نعمات خدادادی هستند که باید مورد صیانت همگانی قرار گیرند و این نعمت ها در اختیار تمام مردم استان و کشور قرار گیرند چرا که این ها امانتی هستند در دست تک تک مسئولان که صیانت و حفاظت از آنها وظیفه مسئولان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست