اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ماکو برلزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد و گفت: باید مصوبات ستاد شهرستان به صورت کامل اجرایی شوند.

نادر کاظمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران نیز باید تمام اقدامات شأن را به دبیر خانه ستاد ارائه کنند، افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان ماکو در مواجهه با بحران‌های زمستانی در آمادگی کامل است.

کاظمی بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در جهت مدیریت بحران‌های احتمالی تاکید کرد و گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ماکو در مواجهه با بحران‌های زمستانی در آمادگی کامل است.

وی افزود: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان در رابطه با فصل بارش برف، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت رفع یخ زدگی سطح جاده‌های کوهستانی آمادگی کامل را داشته باشد.

فرماندار ماکو از شرکت نفت خواست تا نسبت به افزایش ذخیره سوخت نفت سفید، گازوئیل و بنزین در جایگاه‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند.

کاظمی افزود: ادارات آب، برق، مخابرات و گاز آمادگی خود را نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی آب، برق، گاز و رفع قطعی تلفن در مواقع بحرانی تدابیر لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد بحران شهرستان ماکو در خصوص امداد رسانی توسط فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: کلیه دستگاه‌های خدمات رسان باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنیم.

وی همچنین در ادامه بر فرهنگ سازی و تلاش برای ترغیب شهروندان در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز در فصل زمستان تاکید کرد.

در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست