اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از وضعیت تولید، تأمین وتوزیع برق در کشور انتقاد کرد و گفت: برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان‌ها هم قطع می‌شود. آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟

به گزارش ایسنا، جلال محمودزاده در جلسه علنی روز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت گفت: اینجانب و اکثریت نمایندگان مجلس با تصویب و اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان موافقیم. ضروری است دولت به حقوق معلمان و معیشتشان توجه ویژه‌ای کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: این چه شیوه‌ مملکت داری است که قیمت سیمان در عرض یک روز از کیسه ۲۵ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان می‌رسد؟ مردم گرفتار و فاقد مسکن چه کنند؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس در انتقادی از قطعی مکرر برق در کشور اظهار کرد: چرا دولت به فکر تولید و تأمین برق مورد نیاز نیست؟ در این شرایط سخت، برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان‌ها هم قطع می‌شود. آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟ مردم کشور تحت فشار کوله‌بری، زباله‌گردی، تأمین آب شرب و کالاهای اساسی مثل روغن، نان، برنج، تخم‌مرغ هستند. آیا دولت به این مسائل فکر می‌کند؟

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: امیدوارم دولت جدید با بکارگیری وزراء کارآمد و نخبگان واقعی از هر قوم و قبیله‌ای به داد مردم برسد. آقای رئیسی هشیار باشید کسانی به بهانه مسئولین ستاد شهرستانی و استانی همان بلایی را که سر دولت دوازدهم آوردند، سر دولت شما نیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست