اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی، پیروزی‌های غرورآفرین و قاطعانه تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به میزبانی ارومیه را تبریک گفت.

در پیامی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، آمده است: توجهات الهی و نصرت پروردگار متعال در کنار دعای مردم عزیز ایران و نمایش قدرتمندانه و غرورآفرین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در میان حمایت بی نظیر هواداران پرشور و فهیم آذربایجان غربی و شهر ارومیه بار دیگر شهد خوشحالی و شیرینی پیروزی را در کام مردم ایران اسلامی گواراتر کرد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به ملت شریف ایران و آرزوی تداوم پیروزی های تیم ملی والیبال از مردم فهیم استان که در جریان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، فرهنگ غنی، زیبایی‌های قومی و شایستگی‌های میزبانی را از خود به نمایش گذاشتند، سپاس و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تدبیر مسئولان فضای بزرگ‌تر و مناسب‌تری برای برگزاری چنین رقابت‌هایی در شهر زیبای ارومیه ایجاد شود.

یقیناً این پیروزی‌های ارزشمند نشانگر شایستگی و توانمندی بالای اعضای تیم، کادر فنی و مسؤولان است که جا دارد با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات پیش آمده در برگزاری این رقابت‌ها از تمامی مسؤولان، عوامل انتظامی و امنیتی و همه کسانی که برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها در ارومیه شبانه روز تلاش کردند، قدردانی شایسته ای صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی هم در پیامی ضمن تبریک پیروزی های غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران از همراهی پرشور هواداران در میزبانی از هفته سوم رقابتهای لیگ ملتها و تشویق تاریخی تیم ملی والیبال ایران قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی؛ متن پیام محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای ۲۰۱۹ بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

این افتخار آفرینی ها جلوه ای از تلاش و امیدی است که همواره ملت سرافراز ایران برای فتح قله های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته است. لذت این افتخار آفرینی ها در حالی دوصد چندان می شود که ارومیه پایتخت والیبال آسیا به همراهی هواداران و مردم نجیب و بافرهنگ اش میزبانی آن را عهده دار بوده است.

شور و شوق وصف ناپذیری که شما مردم و عاشقان والیبال در شهری که همواره تنظیم کننده تنفس والیبال ایران بوده خلق نمودید جهان را به حیرت وا داشته است.

اینجانب ضمن تقدیر از همراهی شما دوستداران تیم ملی والیبال، دست اندر کاران،رسانه ها و آحاد مردم عزیز و نجیب آذربایجان غربی بخصوص ارومیه سرافراز در میزبانی غرور انگیز از هفته سوم رقابتهای لیگ ملتهای ۲۰۱۹ امیدواریم که به یمن حضور گرم و خاطره انگیز شما در عرصه های مختلف ملی و استانی بار دیگر ارومیه و استان آذربایجان غربی میزبانی رویدادهای فاخر ورزشی را پذیرا باشد.

برای اعضای تیم ملی والیبال ایران نیز در ادامه راه رقابتهای لیگ ملتها و سایر میادین جهانی آرزوی توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست