اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون۳۶۵ هزار تن گندم از زارعان در استان خریداری شده است.

علی عیدی با بیان اینکه با بیان اینکه ۳۷۵ هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیرکشت این محصول است افزود: پیش بینی تولید گندم در استان طی سال جاری بیش از ۷۰۰ هزار تن و میزان خرید ۶۰۰ هزار تن است که تاکنون بیش از ۳۶۵ هزارتن گندم از زارعان خریداری شد.

وی با بیان اینکه از یکهزار و ۱۵۰ کمباین مورد استفاده در برداشت گندم در استان ۹۸۵ دستگاه بومی و بقیه مهاجر است، اضافه کرد: قیمت خرید تضمینی گندم بر اساس افت یک درصد مفید و چهار درصد غیر مفید ۱۷ هزار ریال تعیین شده است.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تا اول مهرماه پول کامل گندکاران استان درسال زراعی جاری ازسوی این اداره کل پردخت شده است ادامه داد: این میزان ازطریق ۶۷ مرکز و در قالب ۵۸ هزارمحموله ازکشاورزان خریداری که بیشترین میزان خریدگندم تاکنون مربوط به نقده با ۶۰ هزارتن وبوکان با۵۳ هزارتن بوده است.

عیدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و گندمکارانی که تا بحال گندم خود را تحویل نداده اند در صورت تمایل می توانند تا آخر مهرماه گندم خود را به سیلوهای بوکان و ارومیه تحویل دهند اضافه کرد: مراکز خرید استان از ساعت هشت صبح تا هشت عصر فعال است و خرید گندم از کشاورزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه بهره برداران انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست