اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ازکشف انبار احتکار ۳۹ تن برنج به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد

 سردار”رحیم جهانبخش” اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی در پی کسب اخباری از منابع خبری مبنی بر احتکار مقادیری برنج در حوالی یکی از روستاهای ارومیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: پس از شناسایی محل، طی هماهنگی های لازم با تعزیرات حکومتی مبنی بر احتکار انبار برنج، ماموران در محل حاضر و اقدام به بازرسی از انبار کردند که ۳۹ تن برنج به صورت احتکاری و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی برنج مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار جهانبخش تصریح کرد: از هموطنان درخواست داریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست