اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: تا به امروز ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد چهار نفر فوت کرده‌اند.

دکتر جواد آقازاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۴۷۴ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۱۰۰ نفر مثبت بوده است.

او ادامه داد: چهار نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند و از مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی ۱۶ نفر با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک استان نیز تهیه شد که نتیجه آزمایش ۲۷ نفر مثبت و باقی منفی بوده است.

آقازاده گفت: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

او از خانواده‌ها خواست در صورت امکان از حضور در مکان‌های پردتردد شهر همچون بازار، مناطق گردشگری و تاناکورا خودداری کنند و با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ماندن در خانه را بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است دانست و افزود: هفته جاری هفته صعود منحنی ابتلا به این ویروس در استان است و مردم باید با مسوولان استان در جهت پیشگری از این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست