اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: ساعات کار ادارات استان از اول اردیبهشت از ۷:۴۵ تا ۱۴:۴۵ خواهد بود و همه صنوف و ادارات دولتی ملزم به ثبت نام در سامانه سلامت هستند.

شهریاری در سی و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ساعات کار ادارات از اول اردیبهشت ماه از ۷:۴۵ تا ۱۴:۴۵ خواهد بود.

محمدمهدی شهریاری افزود: همت جمعی شکل گرفته به مدد مردم، اصناف، دستگاههای اجرائی و نیروهای مسلح و کادر درمان باعث شده تا روز به روز روند کنترل بیماری مطلوبتر شود.

او با تاکید بر اینکه آغاز بکار و تداوم فعالیت صنوف در گرو ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت است، گفت: ادارت دولتی و واحدهای صنعتی و خدماتی نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

شهریاری با اشاره به کمبودهای موجود در بحث ماسک افزود: برخی افراد با فعالیتهای زیرزمینی نسبت به تولید ماسک های غیربهداشتی اقدام می کنند که دستگاه های مربوطه باید با آنها برخورد و مردم نیز از ماسک های غیر استاندارد به منظور حفظ سلامت شان استفاده نکنند.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت افزایش تعداد آزمایشات سرپایی کرونا تاکید کرد و گفت: با افزایش آزمایشات افراد مبتلای بیشتری شناسایی و با پایش آنها از شیوع بیشتری بیماری جلوگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست