اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور به فرهنگسازی سیره شهدا نیاز دارد گفت: با هم افزایی و کار اعتقادی، باید فرهنگ ایثار و شهادت در همه شئونات زندگی اثرگذار باشد.

جعفر ذوالفقاری در جلسه شورای هماهنگی ایثار و شهادت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد خدایی، تلاش مذبوحانه عناصر پلید دشمن در ترور فرزندان انقلاب را نشانه استیصال دانسته و افزود: دشمن با توجه به اثربخشی باور و ایمان انقلاب اسلامی، دست به ترور می زند و باید آگاه باشد که این حرکت اسلامی به مدد اهل بیت و آرمانهای اسلامی هر روز پرشورتر به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهدا باید فارغ از نگاه بخشنامه ای باشد افزود: الگوپذیری از سیره شهدا یک کار دلی و اعتقادی است و انتظار می رود برای معرفی باورهای این عزیزان، هم افزایی ها در این راستا صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در حوزه ملی و بین المللی با توجه به شهدای گرانقدری که داریم به الگوسازی نیاز داریم.

ذوالفقاری رفتار و منش شهید حجازی را الگویی از یک سرباز سبزپوش دانست که برای ادای وظیفه سر از پا نمی شناسد و به غیر از خدا از هیچ کسی ابایی نداشته و فقط گوش به فرمان ولایت است.

وی ادامه داد: امروز در نظام حکمرانی بسیار به این تفکر شهدایی چون حجازی نیاز داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: شهدا پاک می آیند و پاک هم می روند و در اذهان ماندگار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهید حجازی در تقویت و قوام ارزشهای اسلامی و شکست جبهه مقابل بسیار موثر است، افزود: امکانات و ظرفیت های خوبی در بحث فرهنگسازی وجود دارد که می بایست برای این امر هم افزایی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست