اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با شناسایی نقاط حادثه خیز راه های استان، روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی تسریع می شود.

یاسر رهبردین در جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی با تاکید بر پیگیری مستمر تخصیص اعتبارات در سطح ملی جهت تکمیل پروژه های حوزه راه، افزود: نقاط حادثه خیز راه های استان شناسایی و اولویت بندی شده و روند تامین ایمنی محورهای مواصلاتی جهت کاهش تصادفات تسریع شود.

او با اشاره به اهمیت حساسیت دستگاههای متولی نسبت به تامین امنیت جان مردم در جاده های استان، بیان کرد: دستگاههای مربوطه با جدیت در راستای رفع مشکلات جاده ها گام برداشته و به محورهای مواصلاتی با بار ترافیکی بالا، توجه ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به پیش بینی تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در جاده های استان نیز تاکید کرده و افزود: دستگاههای متولی با هم افزایی بیش از پیش، از ظرفیت های یکدیگر برای مدیریت ماه های سرد سال استفاده کنند.

رهبردین همچنین به استفاده فرمانداران از ظرفیت تمامی دستگاهها برای مدیریت و تامین ایمنی راه ها در طول زمستان اشاره کرده و تصریح کرد: اقدامات لازم از هم اکنون برای تامین و نوسازی ماشین آلات جهت اموراتی چون برفروبی جاده ها انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست