اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید واحد آذربایجان غربی در جمع روسای مراکز گفت : ساماندهی بیش از ٩٣ هزار مدرس دانشگاه و مراکز وابسته کار سختی بود که انجام گرفت.

دکتر محمدحسین امید افزود : ٢٠٠ مرکز نوآوری در کشور داریم و ارتباطات بین المللی هم جزو برنامه های راهبردی بود که عملیاتی شد

وی با اشاره به توسعه کیفی در دانشگاه تاکید کرد : در این دوره ساماندهی مراکز در دستور کار قرار گرفت و تعداد مراکز از ١١٠٠ مورد به ۶٠٠ مرکز با ظرفیت یک میلیون دانشجو کاهش یافت که اقدام سخت و ارزنده ای بود.

امید اذعان کرد : دلسردی و ناامیدی مردم از آموزش عالی، خروجی های نامناسب دانشگاه‌ها، بیکاری آنها و عدم اعتماد مردمی باعث کاهش شدید جمعیت دانشجوی در کشور شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان تقویت حوزه فناوری دانشگاه ها بیان کرد : در مجموعه مدیریتی دانشگاه جامع، ظرفیت توسعه رشته ها، ارتقای مهارت و جذب دانشجویان وجود دارد.

امید اذعان کرد : اصل رسالت دانشگاه در راستای مهارت حضور دانشجویان در کلاس ها ست که به محض پایان کرونا باید در دستور مدیران و روسا قرار گیرد.

وی استفاده از مدرسان خبره را جزو اولویت های دانشگاه عنوان کرد و گفت : بر عکس سایر دانشگاه ها، تدوین یکدوره علمی کاربردی که کمتر از ۶ ماه طول نمی کشد در این دانشگاه کار چندر سختی نیست.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خواستار اعلام نیاز استانی از سوی مسئولان برای راه اندازی رشته های مورد نیاز شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام آمادگی دانشگاه برای راه اندازی مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و کشاورزی در آذربایجان غربی شد و خواستار توجه ریاست استانی برای فعال سازی رشته های وابسته شد

معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی  نیز گفت : مدیریت دانش نکته مغفول سیستم اداری و دانشگاهی کشور است و دانشگاه علمی کاربردی متولی ارتقای دانش شاغلین می باشد.

نادر صادقی افزود : افزایش مهارت باید جزو دغدغه ها و برنامه های عملیاتی دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد تا بتوان شاهد ارتقای سطح علمی و دانشی بیشتر مجموعه باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی هم گفت : کلنگ ساختمان در زمینی به مساحت ٢۵٧٠ مترمربع در سال ٩۶ زده شد و عملیات عمرانی رسما از سال ٩٧ آغاز گردید.

دکتر رسولی صدقیانی افزود : ساماندهی مدرسان از ١٢٠٠ ثبت نامی به٨٠٠ مدرس، جذب ١٠٩ مدرس جدید، شناسنامه دار کردن مراکز و برگزاری دوره های مهارتی، برگزاری نمایشگاه های کارآفرینی و استارت‌ تاپ ها، تاسیس ۶ مرکز نوآوری، تاسیس یک مرکز علمی کاربردی در ماکو، آمایش رشته های مهارتی استان، آموزش مجازی موفق در دوران کرونا ، اجرا و تصویب دوره های کوتاه مدت، هویت بخشی به دانشجویان و مراکز، انتخاب دانشجوی نمونه کشوری از استان و غیره از جمله اقدامات درخشان سالیان اخیر بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست