اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پژوهش ها تبدیل به کارآفرینی، رفع مشکل و پل ارتباطی جامعه و صنعت شوند.

جعفر ذوالفقاری در جلسه کارگروه آموزش و فناوری استان، افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال، فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای علمی و فناوری کشور بود.

وی با اشاره به انتخاب شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین»، برای هفته پژوهش و فناوری امسال، خاطرنشان کرد: امسال ۱۸ پژوهشگر برتر و ۳ نفر به عنوان فناور برتر، ۱۱ دانشجوی پژوهشگر، ۶ پیشکسوت علوم پایه، سه واحد صنعتی برگزیده و ۱۳ پژوهشگر پر استناد در جشنواره معرفی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: دستاوردهای پژوهش و فناوری استان توسط پارک علم و فناوری به اطلاع عموم مردم برسد تا مردم با ظرفیت‌های آذربایجان غربی و کارهای انجام شده آشنا شوند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه شرکت‌های فناور و دستاوردهای علمی نخبگان دارد، اضافه کرد: اطلاع رسانی و جذب و نگهداشت این منابع نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: بدون تولید علم و مقاله علمی نمی‌توانیم در فناوری به نتیجه برسیم و باید پشتیبانی‌ها از بخش پژوهش انجام شود.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه در شورای پژوهش استان تصمیماتی اتخاذ شود که به تحقق شعار امسال کمک کند، افزود: عناوین پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های کاری به تصویب رسیده باید راهگشای مشکلات سازمان‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست