اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پیکر سه شهید مرزبانی ارومیه، استوار دوم “مسلم جهان‌آرا “، استوار دوم “مالک طاهر” و سرباز وظیفه “کامران کرامت” با سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در هنگ مرزی ارومیه تشییع شد.

به گفته فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، در درگیری مرزبانان غیور استان با عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی “ترگور” آذربایجان غربی، سه نفر از نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

سردار حسین خانی اظهار کرد: در این عملیات ۳ نفر از نیروهای مرزبانی ارومیه، استوار دوم “مسلم جهان‌آرا “، استوار دوم “مالک طاهر” و سرباز وظیفه “کامران کرامت” شهید شدند.

در همین راستا استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان هنگ مرزی ارومیه را تسلیت گفت و افزود: خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید ایران اسلامی “استوار دوم مسلم جهان آرا”، “استوار دوم مالک طاهر” و “سرباز وظیفه کامران کرامت” در هنگ مرزی ارومیه در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب موجب تاثر عمیق شد.

او ادامه داد: دشمنان انقلاب بارها با اینگونه اقدامات تلاش کرده اند در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند، اما فرزندان رشید و قهرمان ایران همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با عناصر مسلح ضد انقلاب شجاعانه ایستادگی کرده اند و شهادت را افتخاری بزرگ برای خود می دانند.

شهریاری ضمن عرض تسلیت خالصانه به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان، از خداوند متعال برای مجروحین سلامتی و رحمت واسعه و علو درجات برای شهدای این حمله تروریستی و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست