اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت در اولین جلسه کمیته پایش تجارت خارجی به سهم ۶ بازارچه استان اشاره نمود و گفت : سهم ارزی واردات مرزی تخصیص داده شده درسال ۹۷ در این بازارچه ها از ۱۰۰ میلیون دلار تخصیص ۸۶ میلیون دلار استفاده شده است و همچنین در سال ۹۸ میزان سهمیه تخصیص داده شده واردات ۱۰۰ میلیون دلار می باشد.

محمدجانی افزود: کارت پیله وری طبق قانون صرفاً جهت اشتغال و درآمدزایی مرزنشینانی که در مناطق مرزی استان قرار دارند صادر می گردد و دارندگان این کارت حق توکیل ندارند و باید خود شخص راساً اقدام به مبادلات مرزی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: پیله ورانی که سالانه حجم بالایی از صادرات و واردات را انجام می دهند نسبت به اخذ کارت بازرگانی و فعالیت تجاری در گمرکات رسمی کشور اقدام نمایند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: جهت آشنا کردن دارندگان کارت های پیله وری با مسائل مالیاتی در خصوص کارت های پیله وری از طریق اداره کل امور مالیاتی استان دوره های آموزشی برای این افراد برگزار گردد.

وی ادامه داد: در کل استان ۴۲۰۰ کارت پیله وری وجود دارد که سهم هر پیله ور درسال جاری توسط شورای ساماندهی مبادلات مرزی در روزهای آتی مشخص خواهد شد و نیز میزان صادرات آزاد می باشد که محل فعالیت پیله وران فقط بازارچه های مرزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست