اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط مرزداران این استان خبر داد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ فردین پیری در نشستی با خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق و انسداد نوار مرزی، مزرداران هنگ سلماس با اجرای گشت و کمین هدفمند با استفاده از دستگاه های اپتیکی و الکترونیکی توانستند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را حین خروج از نوار مرزی کشف کنند.

وی در خصوص جزئیات کشف این میران مواد مخدر افزود: مرزداران در حین پایش نوار مرزی متوجه خروج ۴ نفر حامل بار قاچاق در ارتفاعات شده و نسبت به دستگیری آنان مبادرت کردند.

سرهنگ پیری تصریح کرد: قاچاقچیان با دیدن سرعت عمل مرزبانان فرار را بر قرار ترجیح داده و با استفاده از صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند که در بررسی از محل مقدار ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین مرزداران مرزبانی استان در حین گشت زنی در نوار مرزی متوجه بسته ای مشکوک در کانال موانع مرزی شده و در بررسی بیشتر مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ پیری در ادامه گفت: مرزداران هنگ ارومیه نیز در حین پاسداری و انسداد نوار مرزی با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی در عملیاتی موفقیت آمیز توانستند مقدار ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک رأس دواب بدون راکب را کشف و مهار کنند.

وی ادامه داد: هرگز اجازه نمی دهیم سوداگران به اهداف شوم خود برسند و جوانان پاک جامعه را به گرداب مواد مخدر گرفتار کنند چرا که مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با نثار خون صدها شهید در این راه مبارزه کرده و خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست