اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بعد از ظهر سه‌شنبه به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و جمعی از مدیران کل ادارات عضو ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور در سه واحد تولیدی ضمن بازدید از این واحدها در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

ناصر عتباتی در نشستی که در دو واحد تولیدی با مالکان و مدیران شرکتها و سایر مسولین حاضر داشت گفت در خصوص شرکت آرمان پرتو که یک شرکت فن آور در زمینه بسیته بندی و سورتینگ میوه می باشد با با نگاه حمایتی تمام مشکلات آن مرتفع و شرایط مطلوب کار برای این واحد فراهم شود.

وی با بیان اینکه بازدید از محل پروژه سرزمین میوه های شادمان آروند هم صورت گرفت و مطالب مدیران و سرمایه گذاران خارجی آن شنیده شد گفت:اکنون نیاز به جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور از هر زمانی بیشتر احساس می شود و باید از این امر استقبال و حمایت کرد لیکن حمایتها باید در چهار چوب قانون و بر مدار ضوابط و مقررات کشور باشد.
عتباتی افزود سورتینگ در محصولات غذایی ارزش افزوده آنها را بالا می برد و چندین برابر می کند و ضایعات کشاورزان را تبدیل به سود و بهره برای آنها می کند لذا باید از این صنایع تبدیلی نهایت بهره را برای ارزش افزوده بخش کشاورزی بگیریم و آن را به سمت و سوی سود دهی برای کشاورزان عزیزمان بکنیم و اقتصاد استان را رونق بخشیم

عتباتی با اشاره به صحبتهای سرمایه گذار عربستانی در پروژه سرزمین میوه های شادمان آرمند که تاثیر کشور اسلامی ایران را در تجارت و صادرات میوه و محصولات تبدیلی در منطقه تعیین کننده می دانست گفت این سرمایه گذار در چند شهر کشور موفق عمل کرده و موجب ارز آوری و سود دهی بالا برای اقتصاد کشور شده است و باید از این فرصت در استان هم بهره برد.

وی با بیان اینکه مدیران انقلابی باید با شجاعت و تدبیر در کنار صنعت و اقتصاد کشور باشند و گره های کوری که در اقتصاد استان و تولید پیش می آید نیازمند تدابیر شجاعانه و مدبرانه مدیران دستگاههای اداری استان است دستگاه قضایی هم از مدیران شجاع و مدبر و قانون مدار حمایت می کند و وظیفه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری هم دقیقاً در همین راستا است.

عتباتی در راس کمیته حمایت قضایی در سومین بازدید خود در مزرعه بزرگ علوفه میر سلطانی هم حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات این مزرعه دار زحمتکش قرار گرفت.

ماحصل این بازدید بر این مبنا شد که مشکلات مشاهده شده این سه واحد تولیدی در روز یک شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با ریاست عتباتی در دادگستری استان تشکیل و در خصوص رفع آنها اتخاذ تصمیم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست