اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در جلسه کارگروه اشتغال استان گفت :با لطف خدای متعال امسال با افزایش تولید محصولات کشاورزی مواجه شدیم و دریاچه ارومیه هم روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و مدیریت این فضا نیازمند تلاش و کوشش بیشتر متولیان امر از حوزه تولید و کشاورزی است.

حسن انتظار افزود : با توجه به تحقق شعار سال و جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و تداوم تعطیلی آنها حتما باید برای تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش واحدها تدابیر جدی در اختصاص تسهیلات جدید اتخاذ بشود.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تاکید کرد : برای سال جاری حدود ۳ هزار میلیارد سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته است که فقط یک مورد آن ۸۰۰ میلیارد تومان می باشد.

حسن انتظار افزود : اعضای هیات رئیسه و نمایندگان اتاق بازرگانی برای رصد مشکلات فعالین اقتصادی و تقویت تعامل با آنها خود سفرهای شهرستانی خود را از اشنویه آغاز کرده و در ماه مبارک رمضان هم به شهرستان های پیرانشهر و سردشت سفر خواهیم کرد و در برنامه است تا پایان سال به اکثر شهرستان ها سفر کنیم.

انتظار با انتقاد از روند افزایش بی رویه قیمت ها تأکید کرد : قیمت تولید حداقل باید ۶ ماه ثابت بماند ولی متاسفانه بدلیل مشکلات داخلی و عدم حمایت اصولی و برخی از چالش های دیگر قیمت ها لحظه ای تفاوت می کند.

وی ادامه داد : برای حمایت از کشاوزی استان باید اجازه بدهیم محصولات تولیدی صادر شود و از توان ۹۶۷ کیلومتر مرز به بهترین نحو استفاده کنیم.

او اذعان کرد : اقتصاد و سرمایه گذاری مثل آهو می ماند که باید خیلی از آن مراقبت کرد، چون با یک لحظه غفلت فرار می کند و از دست می رود.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه خاطرنشان ساخت : اگر در گذشته مشکل امنیتی را بهانه می کردیم در حال حاضر امنیت این استان به لطف رشادت فرزندان این منطقه در بخش های مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی از بسیاری از استان های مرکزی کشور امن تر است.

انتظار تاکید کرد : تا زمانی که ساختار اداری در داخل اصلاح نشود نمی توان انتظار تحقق شعار سال را کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست