اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور جشن مهر سینمای ایران در ارومیه برگزار می شود، گفت: روز پنجم مهرماه برای برگزاری این جشنواره انتخاب شده است.

علیرضا نوروزی  در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشن مهر سینمای ایران افزود: دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار اخلاق ، امید و آگاهی پنج مهرماه جاری در پردیس سینما مهر ارومیه برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: در راستای ارزش گذاری برای صنعت سینما ۲ سال است که سیستم متفاوتی تحت عنوان شورای سیاستگذاری راه اندازی شده تا کارها عمومی تر باشد.همچنین دربحث تبلیغات از شهرداری کمک گرفته خواهد شد و از ظرفیت فرهنگسراها نیز استفاده می شود و علاوه براین آموزش عکاسی و فیلمبرداری موبایلی نیز از جمله برنامه هایی است که در حاشیه این جشنواره به اجرا در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری جشن مهر سینمای ایران از کارهای ارزشمندی است که توانست فاصله بین هنرمندان مرکز نشین و هنرمندان استانی را کاهش دهد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه جشن مهر سینمای ایران به مناسبت صدمین سال ورود سینما به کشور برگزار می شود، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا مطالبات هنرمندان عرصه سینما محقق شود و عدالت خواهی و مطالبه گری محور باشد.

عبدالله رمضانی افزود: برنامه هایی مختلفی برای این جشن در نظر گرفته شده که از ۲۶ شهریورماه سال‌جاری شروع شده و تا پنج مهر ماه ادامه دارد.تلاش شده برنامه ها عموم محور باشد و فضا برای حضور قشرهای مختلف اعم از کارگردانان، نویسندگان و تمام عوامل تاثیرگذار در فیلم ها فراهم شود.

او  اضافه کرد: همچنین علاوه بر مناطق محروم سعی شده در شهرستان های محروم هم اکران فیلم صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست