اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: راهبرد اصلی دولت سیزدهم در کنار مردم و با مردم بودن است و نباید بین مردم و مسوولان فاصله‌ای بیفتد.

رضا ابراهیمی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب اظهار داشت: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی و ایران قوی است؛ دولتی که از بطن مردم شکل گرفته و مردم را تکیه گاه خود می‌داند.

وی با اینکه این دولت با اطلاع از وضعیت و شرایط مردم روی کار آمده است، افزود: مردم ایران وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند و این انقلاب هم به پشتوانه‌ مردم به پیروزی رسید که با گذشت ۴۳ سال از عمر خود، همچنان سیر تکاملی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت انقلاب اسلامی ایران با انواع تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای مختلف روبرو شده‌است، اظهار داشت: اکنون نیز دشمن فشار اقتصادی را در پیش گرفته ولی با عنایت الهی و حضور مردم در صحنه این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مردم انتظار دارند که حداقل حرف‌های آنان شنیده شود و در کنار آن باید به مشکلات مردم رسیدگی و حل شود.

ابراهیمی همچنین با اشاره به شعار دیگر دولت مبنی بر ایران قوی، افزود: هنوز برای رساندن کشور به جایگاه اصلی خود کار زیادی مانده است و باید از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همچنین از نظر علمی و تکنولوژی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اضافه کرد: دولت سیزدهم همچنین توجه و توسعه بخشی به مناطق محروم و کمتر برخوردار را در اولویت دارد و در استان نیز مقام عالی استان‌ این مهم را در دستور کار قرار داده و باید مدیران استانی و شهرستانی هم در این راستا گام بردارند.

او با بیان اینکه فرماندار جدید میاندوآب راه سختی در پیش دارد و باید ۲۴ ساعته خدمت کند، گفت: مقام عالی استان‌ در محروم‌ترین روستاهای شهرهایی که به آنها سفر می‌کند، حضور می‌یابد تا از نزدیک مشکلات آنها را رصد و شورای برنامه‌ریزی توسعه استان را با محوریت همان شهرستان تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: برای تحقق ایران قوی باید از همه ظرفیت‌های داخلی کشور به نحو مطلوب استفاده شود.

او با بیان اینکه دولت سیزدهم در عرصه جهانی هم اقدامات قابل توجهی را انجام داده است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های خارجی هم با رهنمودهای مقام معظم رهبری هر روز نسبت به روز قبل پله‌های پیشرفت را بیشتر برای کشور فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: میاندوآب هم دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای پیشرفت دارد و باید با احصای آنها و استفاده از همه پتانسیل‌های این شهرستان اعم از نخبگان، ائمه جماعت و نماینده و مدیران برای پیشرفت آن تلاش شود.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به شیوع سویه اومیکرون کرونا در کشور گفت: سرایت  گونه جدید بیماری کووید۱۹ بسیار بالاست و طی هفته‌های آتی میزان مرگ و میر آن مشخص خواهد شد و از این‌رو باید امامان جمعه و جماعت و رسانه‌ها نسبت به بالا بردن حساسیت ها در بین مردم مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون یادآور نقش خود را ایفا کنند.

امام جمعه میاندوآب نیز در این آیین گفت فرماندار جدید این شهرستان نیز فردی متعلق به خانواده شهید، نیروی انقلابی و دارای تجربه مسوولیت های مختلف در استان را دارد که از استاندار آذربایجان غربی به جهت انتخاب وی به عنوان فرماندار میاندوآب قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده همچنین از نیک‌اندیشی و مشارکت مردم میاندوآب در کارهای خیر به ویژه در دوران همه‌گیری کرونا در حمایت از اقشار آسیب دیده و دغدغه آنان برای پیشرفت شهرستان قدردانی کرد.

در این مراسم “حسام شیرازه‌محبت” تکریم و “علی پیام” به سمت سرپرست فرماندار میاندوآب معرفی ‌شد.

“علی پیام” فرماندار شهرستان شوط، بخشدار مرکزی پیرانشهر و مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی را در کارنامه کاری خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست